Werkgevers

Assistent Office Manager

Regio Schiphol
Parttime
Wanneer beschikbaar
+/- €3000,-

Dit bedrijf werkzaam op nationaal en internationaal niveau als adviesbureau en ontwerpbureau op het gebied van luchtvaart. Zij zoeken een Assistent Office Manager 20 – 24 uur p/w. Heb je al werkervaring in soortgelijke functie en ben je nieuwsgierig naar een andere werkomgeving? Of krijg je wat meer tijd en wil je weer aan het werk, eventueel onder schooltijd? In deze functie ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van algemene en administratieve taken op hun kantoor, zorg je dat het achter de schermen soepel loopt en ons kantoor er net als jijzelf representatief uitziet. Het team is rustig en serieus werkzaam. Direct op contract is zeker mogelijk!

Welke verantwoordelijkheden horen bij assistent office manager:
• Het facilitaire mbt beheer en huisvesting.
• Invoeren en onderhouden van informatie in het administratie software systeem.
• Afhandelen van inkomende telefoontjes en mail.
• Verzorgen van de agenda en notulen van ons teamoverleg (2x/week).
• Aanspreekpunt voor het facilitaire beheer en huisvesting.
• Het organiseren van teamuitjes.
• Kantoorartikelen en cateringvoorraad bijhouden.
• Het verrichten van diverse hand- en spandiensten.

Functie-eisen

Wat breng je mee als assistent office manager:
• MBO+
• Enkele jaren ervaring in soortgelijke functie.
• Kennis van en ervaring met Microsoft 365 (Word, Excel, Outlook, SharePoint).
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
• Ervaring met boekhoudprogramma’s is een welkome pré
• Interesse in de luchtvaartbranche.

Verder kun je goed zelfstandig werken, ben je initiatiefrijk, uiteraard is de Assistent Office Manager servicegericht. Jij bent instaat om meerdere ballen in de lucht te houden. Je staat stevig in je schoenen. Je overziet het geheel, maar hebt ook oog voor detail; je bent uiterst punctueel met name op administratieve vlak. Communicatief ben je sterk en absoluut een prettige collega!

Wat we o.a. bieden aan de assistent Office Manager:
• Een fijn, rustig, team van collega’s.
• Voldoende ruimte voor je ontwikkeling.
• Er heerst een informele, serieuze, bedrijfscultuur.
• Mobiele telefoon en laptop die je ook privé mag gebruiken.
• Een goed salaris ligt klaar voor de assistent office manager.

Weet jij iemand die ook in aanmerking wil komen voor een baan in de buurt van Schiphol of Rotterdam? Meld hem of haar aan via https://www.werkcentralenederland.nl/aanbrengbonus/en verdien een leuke cadeaubon! Je hoeft niet eens voor ons werkzaam te zijn om de cadeaubon te verdienen.

 

Bedrijfsdetails

Dit bedrijf werkzaam op nationaal en internationaal niveau als adviesbureau en ontwerpbureau op het gebied van luchtvaart. Zij zoeken een Assistent Office Manager 20 – 24 uur p/w.

Werktijden

De werktijden/-dagen voor deze vacature zijn: Dagdiensten

Reageer op deze functie:


Zoek jouw vacature:

Zoek vacatures
Generic filters

Wat gebeurt er hierna?

Wanneer de vacature hiernaast jou aanspreekt dan dien je alle velden in te vullen. Controleer voor de zekerheid of je mail adres klopt en voeg jouw CV toe. Probeer zo goed mogelijk je aanmelding te motiveren bij het vakje 'Motivatie'.

Jouw aanmelding wordt door een vestigingsmedewerker opgepakt waarna jij via de mail of middels een telefoontje op de hoogte wordt gehouden.

Meer informatie?

WCN Schiphol
Flamingoweg 32 (Freightway Building) 1118 EE Schiphol
info@wcn.nl
020 - 4059111
Je vindt onze vacatures ook op social media:
Certificeringen &
keurmerken:
Logo NEN4400-1
Logo Stichting Normering Arbeid
WerkCentrale
is lid van:
Logo ACN
Logo NBBU
© WerkCentrale Nederland | Privacy Statement | Algemene Voorwaarden
Top