Heb jij een klantgerichte en ambitieuze instelling? Volg je een logistieke opleiding en wil je in een dynamische omgeving werken? Dan zijn wij op zoek naar jou, onze breakbulk medewerker!
Wat ga je doen?
Als Air Agent, breakbulk medewerker, voor onze Import breakbulk afdeling ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de vracht. De breakbulk is de eerste schakel in de logistieke keten na binnenkomst van de vracht. Je handelt de zendingen administratief af en lost problemen op aan de hand van de daarvoor geldende procedures. Je bent proactief in je communicatie naar externe en interne partijen. Daarnaast onderhoud je contact met airlines, luchtvrachtafhandelaars en de verschillende afdelingen binnen dit bedrijf zowel op de branche als wereldwijd.
Waar kom je te werken?
Als Air Agent, breakbulk medewerker, kom je te werken in ons Breakbulk team. In dit team werken er 6 medewerkers en een Supervisor. Vanwege uitbereiding zijn wij op zoek naar meerdere collega’s. Je rapporteert in deze functie aan de Import Manager en jouw standplaats is onze altijd gezellige en dynamische locatie op Schiphol. Jouw werkzaamheden voer jij uit tussen maandag en vrijdag tussen half 7 en 23:00 uur, waarbij jij in 3 diensten opereert.
Wat breng je mee?
Je bent iemand die graag uitdagingen aangaat en in staat is om binnen een dynamische en snel veranderende omgeving te functioneren. Je bent proactief en je bent te allen tijde bewust van de behoeftes van de klant en de organisatie. Het streven naar een optimaal resultaat staat daarom hoog in het vaandel bij jou. Je bent sociaal en communicatief vaardig, je werkt gestructureerd en je bent in staat altijd het overzicht te behouden. Ook heb je een zelfstandige instelling, pak je dingen snel op en je bent accuraat en flexibel.
Daarnaast breng je de volgende kennis en ervaring met je mee:
• Minimaal mbo werk en denkniveau;
• Ervaring met administratieve werkzaamheden en customer service is een pré;
• Ervaring in de luchtvracht is een pré, niet noodzakelijk;
• Flexibel om eventueel bij drukte en ziekte in het weekend te werken (niet structureel);
• Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en/of Engels;
• Gevorderde ervaring met informatiesystemen en MS Office;
Wat bieden wij?
Er is bij dit bedrijf veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en ambities. We bieden volop carrièremogelijkheden en denken in kansen.
• Een marktconform salaris tussen € 2.135,12 - € 3.022,54 bruto per maand (inschaling op basis van kennis en ervaring);
• Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
• 25 vakantiedagen + 5 ADV dagen en 8% vakantiegeld;
• Winstuitkering van max. 3% bij positieve bedrijfsresultaten;
• Goede pensioenregeling;
• Reiskostenvergoeding of NS Business Card;
• Arbeidsvoorwaarden conform onze eigen CAO;
• Diverse doorgroeimogelijkheden;
• Een dynamische werkplek met gedreven collega’s;
• Een informele en transparante bedrijfscultuur.