Werkgevers

Customer service medewerker Schiphol

Regio Schiphol
Fulltime
In overleg
€ 3350,00

De Customer service medewerker Schiphol bewaakt de kwaliteit van de afhandeling van de orders, klantvragen, klantverzoeken en klachten en het nauwkeurig oplossen en behandelen en op zeer klantgerichte wijze afhandelen hiervan. Leads en geaccepteerde en verwerkte orders zijn tijdig overgedragen naar Operations en Sales. Het proactief informeren van klanten over uitzonderingen.

De customer service medewerker Schiphol pakt orders, klantvragen, klantverzoeken en klachten op en handelt deze af, zodanig dat verborgen behoeften/ vragen boven tafel zijn gekomen op basis waarvan de bijpassende informatie op maat en op een zeer klantgerichte manier en conform de afspraken (snelheid, hoeveelheid, etc.) is teruggekoppeld.

Handelt klantvragen af en verleent als customer service medewerker Schiphol diensten met in achtneming van richtlijnen en voorschriften (wettelijk/juridisch, luchtvaartveiligheid, douane, technisch). Is voor dienstverleningsprocessen zelfstandig inzetbaar voor de toegewezen klanten, special accounts.
Ontvangt binnenkomende orders, klantvragen (waaronder met betrekking tot "Go Green"), -verzoeken en klachten en/ of initieert zelf contact op basis van een lopend project.
Lost de achterliggende klantvraag op, behandelt deze, specificeert de (eventueel verborgen) klantbehoefte, stemt hier het proces afhandeling op af en informeert de klant proactief over de afhandelingsprocedure, verzendingsstatus en uitzonderingstoestanden.
Inventariseert de aard van de klantvraag, detecteert incidenten, neemt vragen/ klachten in ontvangst, leidt deze zo nodig door, handelt deze (eventueel na overleg) zelfstandig af en escaleert kwesties, indien vereist.
Fungeert als eerste aanspreekpunt voor klantvorderingen met betrekking tot notificatie en ontvangst van claims.
Verstrekt vorderingsdocumenten en verzamelt alle vereiste documenten om deze over te dragen aan gespecialiseerde claim-afhandelaars
Accepteert alle orders (van klanten of buitenlands kantoor), verwerkt deze ten behoeve van de overdracht naar Operations.

Functie-eisen

  • MBO+ werk- en denkniveau.
  • Goede kennis van logistieke processen.
  • Goede kennis van Customer Service -processen en –systemen.
  • Kennis van relevante (wettelijke) richtlijnen en voorschriften.
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wil je een extra financiële bonus? Ga dan naar: Bonus verdienen en verdien een leuke cadeaubon! Je hoeft niet eens voor ons werkzaam te zijn om de cadeaubon te verdienen.

WerkCentrale Nederland is aangesloten bij de NBBU CAO. De NBBU is dé brancheorganisatie van professionele intermediairs op de arbeidsmarkt. We behartigen de belangen van ruim 1.300 brede dienstverleners in de flexbranche: uitzendbureaus, payroll ondernemingen, zzp-bemiddelaars en andere intermediairs op de flexibele arbeidsmarkt. Meer info.

Bedrijfsdetails

Een wereldwijde expediteur zoekt de juiste Customer service medewerker Schiphol.

Werktijden

De werktijden/-dagen voor deze vacature zijn: Dagdiensten

Reageer op deze functie:


Zoek jouw vacature:

Wat gebeurt er hierna?

Wanneer de vacature hiernaast jou aanspreekt dan dien je alle velden in te vullen. Controleer voor de zekerheid of je mail adres klopt en voeg jouw CV toe. Probeer zo goed mogelijk je aanmelding te motiveren bij het vakje 'Motivatie'.

Jouw aanmelding wordt door een vestigingsmedewerker opgepakt waarna jij via de mail of middels een telefoontje op de hoogte wordt gehouden.

Meer informatie?

WCN Schiphol
Flamingoweg 32 (Freightway Building) 1118 EE Schiphol
info@wcn.nl
020 - 4059111
Je vindt onze vacatures ook op social media:
Certificeringen &
keurmerken:
Logo NEN4400-1
Logo Stichting Normering Arbeid
WerkCentrale
is lid van:
Logo ACN
Logo NBBU
© WerkCentrale Nederland | Privacy Statement | Algemene Voorwaarden
Top