Werkgevers

Customer Service Representative

Regio Schiphol
Fulltime
N.v.t.
In overleg

Als Customer Service Representative heb je een cruciale rol in de organisatie. Met toewijding behandel je jouw klanten met uitmuntende service. Dit met een persoonlijke touch zal tot een perfecte samenwerking moeten lijden. Het streven naar een continue verbetering van de eigen processen met een kritische blik. Een hands-on mentaliteit is nodig om het serviceniveau naar een hoger niveau te tillen. Wij zijn op zoek naar gedreven Customer Service Representative, teamspeler die wil werken in een internationaal snelgroeiend bedrijf.

Taken en verantwoordelijkheden van de Customer Service Representative:

  • Je beheert als Customer Service Representative de volledige operationele stroom van boeking tot uiteindelijke levering in samenwerking met onze kantoren over de hele wereld.
  • Je zorgt ervoor dat transporten zo efficiënt mogelijk worden georganiseerd met de best mogelijke service, routing en kosten.
  • Je onderhoudt als Customer Service Representative nauw contact met onze klanten, leveranciers, douane, vervoerders, enzovoort.
  • Je zorgt ervoor dat de operationele en administratieve afhandeling van zendingen in overeenstemming zijn met de SOP's van de klant en internationale en bedrijfsvoorschriften.
  • Je zorgt voor een tijdige en accurate updates van milestones en facturering om de operationele KPI's te bereiken.
  • Je hebt een adviserende rol naar klanten en biedt snelle en passende oplossingen voor eventueel ondervonden problemen.
  • Je hebt als Customer Service Representative flexible werktijden (mogelijk inclusief weekend diensten).

Functie-eisen

Kwalificaties, ervaring en persoonlijke kenmerken van de Customer Service Representative:

  • Minimaal twee jaar werkervaring bij een expediteur.
  • Vloeiend in Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Communicatief en klantgericht.
  • Kennis van CargoWise is een pre.
  • Gelijke kansen voor iedereen.
  • Een goed salaris afhankelijk van opleiding en werkervaring.
  • Je neemt deel aan het winstdelingsprogramma van onze organisatie.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een veelzijdige functie met volop de kans om jezelf te ontwikkelen zowel op persoonlijk als professioneel gebied.
  • Een uitstekende werksfeer met een hecht team en enthousiaste collega’s.
  • Mogelijkheden om door te groeien binnen onze organisatie.

Bedrijfsdetails

Dit bedrijf is opgericht in de jaren 70 en uitgegroeid tot een toonaangevende wereldwijde leverancier van expeditie- en logistieke diensten. Wij zijn een wereldwijd logistiek bedrijf met lokale vestigingen in de EMEA-regio en ambitieuze groeiplannen. We behandelen met trots grote 400-klanten, middelgrote en kleinere lokale klanten met dezelfde zorg en toewijding over de hele wereld. We hebben een ervaren team van meer dan 1.400 professionals over de hele wereld en blijven groeien.

Werktijden

De werktijden/-dagen voor deze vacature zijn: Dagdiensten

Reageer op deze functie:


Zoek jouw vacature:

Zoek vacatures
Generic filters

Wat gebeurt er hierna?

Wanneer de vacature hiernaast jou aanspreekt dan dien je alle velden in te vullen. Controleer voor de zekerheid of je mail adres klopt en voeg jouw CV toe. Probeer zo goed mogelijk je aanmelding te motiveren bij het vakje 'Motivatie'.

Jouw aanmelding wordt door een vestigingsmedewerker opgepakt waarna jij via de mail of middels een telefoontje op de hoogte wordt gehouden.

Meer informatie?

WCN Schiphol
Flamingoweg 32 (Freightway Building) 1118 EE Schiphol
info@wcn.nl
020 - 4059111
Je vindt onze vacatures ook op social media:
Certificeringen &
keurmerken:
Logo NEN4400-1
Logo Stichting Normering Arbeid
WerkCentrale
is lid van:
Logo ACN
Logo NBBU
© WerkCentrale Nederland | Privacy Statement | Algemene Voorwaarden
Top