Werkgevers

Customer Service Specialist

Regio Schiphol
Fulltime
N.v.t.
Max. € 3500,00

Dit logistieke bedrijf is een groeiende logistieke organisatie en zoekt uitbreiding op Schiphol en wel een customer service specialist!

In de functie van Customer Service Specialist:
• Monitor je de status van de zendingen en communiceert tijdig en proactief mochten er wijzigingen optreden. Je bewaakt de kwaliteit van onze dienstverlening en geeft suggesties ter verbetering waar nodig;
• Controleer je de opvolging van kantoren/ agenten;
• Controleer je de opvolging in het operationele proces intern;
• Identificeer en verhelp je klachten of problemen.

Functie-eisen

Jouw competenties en ervaringen als Customer Service Specialist:
• Je beschikt over HBO werk-/ denkniveau;
• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie
• Je bent zelfstandig en klantgericht;
• Je bent accuraat;
• Je bent in staat overzicht te houden in het proces;
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
• Uitstekende beheersing van MS Excel, PowerPoint, Outlook.

Wil je een extra financiële bonus Customer Service Specialist? Ga dan naar: https://www.werkcentralenederland.nl/aanbrengbonus/ en verdien een leuke cadeaubon! Je hoeft niet eens voor ons werkzaam te zijn om de cadeaubon te verdienen.

Bedrijfsdetails

Ons team kenmerkt zich door hard werken met een brede glimlach. Wil jij deel uitmaken van ons enthousiaste team Customer Service Specialist?
Wij bieden je een veelzijdige baan met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een basissalaris (afhankelijk van werkervaring), vakantiegeld,13de maand, 28 vakantiedagen, premievrij pensioen, etc. We zijn een transparante en vriendelijke organisatie waar een collegiale werksfeer belangrijk is. Je krijgt veel vrijheid en de kans om zelf verantwoordelijkheid te nemen.

Werktijden

De werktijden/-dagen voor deze vacature zijn: Dagdiensten

Reageer op deze functie:


Zoek jouw vacature:

Zoek vacatures
Generic filters

Wat gebeurt er hierna?

Wanneer de vacature hiernaast jou aanspreekt dan dien je alle velden in te vullen. Controleer voor de zekerheid of je mail adres klopt en voeg jouw CV toe. Probeer zo goed mogelijk je aanmelding te motiveren bij het vakje 'Motivatie'.

Jouw aanmelding wordt door een vestigingsmedewerker opgepakt waarna jij via de mail of middels een telefoontje op de hoogte wordt gehouden.

Meer informatie?

WCN Schiphol
Flamingoweg 32 (Freightway Building) 1118 EE Schiphol
info@wcn.nl
020 - 4059111
Je vindt onze vacatures ook op social media:
Certificeringen &
keurmerken:
Logo NEN4400-1
Logo Stichting Normering Arbeid
WerkCentrale
is lid van:
Logo ACN
Logo NBBU
© WerkCentrale Nederland | Privacy Statement | Algemene Voorwaarden
Top