Werkgevers

Teamleider Customer Service

Regio Schiphol
Fulltime
N.v.t.
In overleg

De Teamleider Customer Service Coördinator functioneert direct onder de Customer Service Supervisor.
De Teamleider Customer Service Coördinator fungeert als uitvoerend Customer Service Specialist met als extra het operationeel coördineren en aansturen van de werkzaamheden van (ongeveer 11 FT) uitvoerende medewerkers.

Het op een klantgerichte manier bewaken van de kwaliteit van de afhandeling van de orders, klantvragen, verzoeken en klachten binnen het team en het nauwkeurig en naar tevredenheid oplossen en behandelen hiervan. Tevens draagt de Customer Service Coördinator zorg voor een effectieve werk inzet binnen het team. Het tijdig overdragen van leads en geaccepteerde en verwerkte orders naar Operations en Sales. Het proactief informeren van klanten over uitzonderingen en issues. Het aansturen van de operationele werkzaamheden.

  • Zorgt dat de vastgestelde resultaten behaald worden. Rapporteert de behaalde resultaten.
  • Coördineert en stuurt de dagelijkse werkzaamheden aan. Zorgt dat werkzaamheden effectief en efficiënt uitgevoerd worden.
  • Adviseert de direct leidinggevende bij personele aangelegenheden. Waarborgt de arbeidsomstandigheden.
  • Pakt orders, klantvragen, klantverzoeken en klachten op en handelt deze naar tevredenheid af.
  • De Teamleider Customer Service Coördinator is voor dienstverleningsprocessen zelfstandig inzetbaar voor de aan hem/haar toegewezen klanten.
  • Beheert relaties, zodanig dat klanten tevreden zijn over het aanbod van dienstverlening op maat waarbij de juiste medewerker(s) op de juiste momenten zijn aangehaakt.
  • Ontvangt en verwerkt feedback van klanten en vragen voor Customer Service feedback (bv. vervolgcontact m.b.t. klachtafhandeling).
  • Draagt zorg voor het filen van gemaakte offertes en verzorgt de overdracht van de files naar de belanghebbende afdelingen zoals bijvoorbeeld operationele afdelingen, Marketing & Sales.

Functie-eisen

  • De Teamleider Customer Service Coördinator heeft kennis van en ruime ervaring in de transportsector, op het gebied van Expeditie binnen de Transport & Logistiek.
  • Goede kennis van Customer Service Luchtvracht processen en systemen evenals hieraan gerelateerde documentatie.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal in zowel woord als geschrift.
  • Sociale vaardigheden voor het coördineren van werkzaamheden en voor het onderhouden van de contacten met zowel interne als externe partijen.
  • Mondeling en schriftelijk uitdrukkingsvaardigheden voor het opstellen van standaarddocumenten, e-mails en het onderhouden van telefonische contacten.

Bedrijfsdetails

Dit bedrijf is het grootste logistieke bedrijf ter wereld. Hun 370.000 mensen in meer dan 225 landen en gebieden werken elke dag om u te helpen grenzen te overschrijden, nieuwe markten te bereiken en uw bedrijf te laten groeien.
We zijn een internationaal team van meer dan 370.000 expediteurs, verenigd door een passie voor logistiek.

Werktijden

De werktijden/-dagen voor deze vacature zijn: Dag-/Avonddiensten

Reageer op deze functie:


Zoek jouw vacature:

Zoek vacatures
Generic filters

Wat gebeurt er hierna?

Wanneer de vacature hiernaast jou aanspreekt dan dien je alle velden in te vullen. Controleer voor de zekerheid of je mail adres klopt en voeg jouw CV toe. Probeer zo goed mogelijk je aanmelding te motiveren bij het vakje 'Motivatie'.

Jouw aanmelding wordt door een vestigingsmedewerker opgepakt waarna jij via de mail of middels een telefoontje op de hoogte wordt gehouden.

Meer informatie?

WCN Schiphol
Flamingoweg 32 (Freightway Building) 1118 EE Schiphol
info@wcn.nl
020 - 4059111
Je vindt onze vacatures ook op social media:
Certificeringen &
keurmerken:
Logo NEN4400-1
Logo Stichting Normering Arbeid
WerkCentrale
is lid van:
Logo ACN
Logo NBBU
© WerkCentrale Nederland | Privacy Statement | Algemene Voorwaarden
Top