Werkgevers

Healthcare customer service

Regio Schiphol
Fulltime
Asap
In overleg

Voor onze locatie Schiphol zoeken wij een fulltime healthcare customer service medewerker.

In deze uitdagende en afwisselende baan ben jij, als healthcare customer service medewerker, het aanspreekpunt voor een aantal healthcare klanten.
Je adviseert bij logistieke vraagstukken en draagt zorg voor een correcte en tijdige operationele en administratieve afhandeling van importzendingen.
Je verwerkt documenten conform voorgeschreven procedures, instructies en geldende regels.

Taken healthcare customer service medewerker:
• Volledig behandelen van dossiers.
• Het tijdig en correct boeken van het transport bij onderaannemers Administratieve afhandeling van zendingen.
• Gegevens verwerken in het eigen ontwikkelde software systeem.
• Vroegtijdig signaleren van mogelijke problemen en pro-actief maatregelen nemen.
• Oplossen van eventuele geschillen die tijdens de uitvoering van de opdracht zouden kunnen ontstaan, zelfstandig of in overleg met de teamleader.
• Contact met klanten, vervoerders en luchtvaartmaatschappijen.

Functie-eisen

Opleiding en vaardigheden van de healthcare customer service medewerker:
• MBO of HBO werk- en denkniveau of werkervaring.
• Minimaal 1 jaar relevante werkervaring als customer service medewerker.
• Goede communicatie vaardigheden.
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

De werktijden van de healthcare customer service medewerker beginnen tussen rond 08:00 uur en is, in overleg met de direct leidinggevende, enigszins flexibel.
Diensten lopen van maandag t/m vrijdag.

Vacature customer service medewerker - WerkCentrale Nederland

Bedrijfsdetails

Wereldwijd staat dit bedrijf in de top 15 van logistieke dienstverleners met een wereldwijd netwerk. Met vestigingen in Schiphol en Rotterdam en heeft een sterke focus op intercontinentale expeditie (lucht- en zeevracht).

Werktijden

De werktijden/-dagen voor deze vacature zijn: Dagdiensten

Reageer op deze functie:


Zoek jouw vacature:

Zoek vacatures
Generic filters

Wat gebeurt er hierna?

Wanneer de vacature hiernaast jou aanspreekt dan dien je alle velden in te vullen. Controleer voor de zekerheid of je mail adres klopt en voeg jouw CV toe. Probeer zo goed mogelijk je aanmelding te motiveren bij het vakje 'Motivatie'.

Jouw aanmelding wordt door een vestigingsmedewerker opgepakt waarna jij via de mail of middels een telefoontje op de hoogte wordt gehouden.

Meer informatie?

WCN Schiphol
Flamingoweg 32 (Freightway Building) 1118 EE Schiphol
info@wcn.nl
020 - 4059111
Je vindt onze vacatures ook op social media:
Certificeringen &
keurmerken:
Logo NEN4400-1
Logo Stichting Normering Arbeid
WerkCentrale
is lid van:
Logo ACN
Logo NBBU
© WerkCentrale Nederland | Privacy Statement | Algemene Voorwaarden
Top