Werkgevers

Back office medewerker

Regio Schiphol
Fulltime / Parttime
N.v.t.
In overleg

Als back office medewerker ben je klantgericht en medeverantwoordelijk voor de registratie, planning en administratie van opleidingen. Je fungeert als aanspreekpunt voor klanten bij de afhandeling van diverse opleidingsaanvragen. Daarnaast voer je secretariële en administratieve werkzaamheden uit in verschillende systemen. Dit doe je samen met een klant- en servicegericht team van professionele en enthousiaste collega’s. Geen dag is hetzelfde en geen vraag is te gek voor jou. Kortom, je ontvangt klanten op een representatieve wijze, zorgt dat materialen en lokalen in orde zijn, en voert faciliterende werkzaamheden uit.

Taken en verantwoordelijkheden van de Back office medewerker:
• Uitvoeren van algemene administratieve en secretariële taken;
• Ontvangst van bezoekers en cursisten;
• Verzorgen van opleidingsmateriaal voor docenten en cursisten;
• Werken met een CRM-systeem (Chainwise) voor planning- en administratiewerkzaamheden.
• Als back-office medewerker ben je klantgericht en medeverantwoordelijk voor de registratie, planning en administratie van opleidingen.
• Je fungeert als aanspreekpunt voor onze klanten bij de afhandeling van diverse opleidingsaanvragen.
• Daarnaast voer je secretariële en administratieve werkzaamheden uit in verschillende systemen.
• Dit doe je samen met een klant- en servicegericht team van professionele en enthousiaste collega’s.

Geen dag is hetzelfde en geen vraag is te gek voor jou.
Kortom, je ontvangt klanten op een representatieve wijze, zorgt dat materialen en lokalen in orde zijn, en voert faciliterende werkzaamheden uit.

Functie-eisen

Functieomschrijving voor de Back office medewerker:

• MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van de secretariële sector;
• Beschikbaarheid voor 32-36 uur per week;
• Goede Nederlandse en Engelse mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
• Werkervaring in een soortgelijke functie;
• Goede beheersing van het MS Office pakket en snel eigen maken van andere computerprogramma’s.

Wat bieden wij de Back office medewerker:

• Een boeiende en afwisselende functie met ruimte voor eigen initiatief;
• Een aantrekkelijk salaris op basis van ervaring;
• Een baan voor langere tijd;
• Een dynamische werkomgeving bij een groeiend bedrijf;
• Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, ideeën en initiatieven;
• Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Een functie binnen een professioneel en enthousiast team.

Wil je een extra financiële bonus? Ga dan naar: Bonus verdienen en verdien een leuke cadeaubon! Je hoeft niet eens voor ons werkzaam te zijn om de cadeaubon te verdienen.

WerkCentrale Nederland is aangesloten bij de NBBU CAO. De NBBU is dé brancheorganisatie van professionele intermediairs op de arbeidsmarkt. We behartigen de belangen van ruim 1.300 brede dienstverleners in de flexbranche: uitzendbureaus, payroll ondernemingen, zzp-bemiddelaars en andere intermediairs op de flexibele arbeidsmarkt. Meer info.

Bedrijfsdetails

Een toonaangevend bedrijf met ruim 150 medewerkers dat gespecialiseerde diensten aanbiedt op en rondom luchthavens in Nederland.

Werktijden

De werktijden/-dagen voor deze vacature zijn: Dagdiensten

Reageer op deze functie:


Zoek jouw vacature:

Wat gebeurt er hierna?

Wanneer de vacature hiernaast jou aanspreekt dan dien je alle velden in te vullen. Controleer voor de zekerheid of je mail adres klopt en voeg jouw CV toe. Probeer zo goed mogelijk je aanmelding te motiveren bij het vakje 'Motivatie'.

Jouw aanmelding wordt door een vestigingsmedewerker opgepakt waarna jij via de mail of middels een telefoontje op de hoogte wordt gehouden.

Meer informatie?

WCN Schiphol
Flamingoweg 32 (Freightway Building) 1118 EE Schiphol
info@wcn.nl
020 - 4059111
Je vindt onze vacatures ook op social media:
Certificeringen &
keurmerken:
Logo NEN4400-1
Logo Stichting Normering Arbeid
WerkCentrale
is lid van:
Logo ACN
Logo NBBU
© WerkCentrale Nederland | Privacy Statement | Algemene Voorwaarden
Top