Werkgevers

Customer Service Employee

Regio Schiphol
Fulltime
N.v.t.
In overleg

Ben jij op zoek naar een klantgerichte functie als Customer Service Employee van zondag t/m donderdag binnen een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is?

De Customer Service Employee heeft de bereidheid om in verschillende diensten te werken, waaronder 3 ploegen met starttijden om 07:00 uur, 09:00 uur en 14:00 uur (de middag-/avonddienst loopt van zondag tot en met donderdag).

Wat ga je doen als Customer Service Employee:

• Je onderhoudt frequent contact met zowel onze klanten als chauffeurs via telefoon.
• Je streeft naar een naadloze dienstverlening met de nadruk op het verbeteren van de klantbeleving!
• Je beschikt over sterke administratieve vaardigheden.
• Je voert klant- en ordergegevens in ons systeem in.
• Je registreert, rapporteert en analyseert feedback van klanten en werkt hard om eventuele uitdagingen met succes aan te pakken.
• In samenwerking met de supervisor stel je offertes, tarieven en prijzen op.
• Je waarborgt een foutloze invoer van zowel inkoop- als verkoopmutaties.
• Je stelt vervoersdocumenten op, begeleidt ze en verwerkt ze.
• Er is ook ruimte voor eigen inbreng! Je herkent uitdagingen en jouw advies over procesverbeteringen wordt zeer op prijs gesteld.

Functie-eisen

Wat breng je mee als Customer Service Employee:

• Goede beheersing van de Nederlandse taal en een redelijke kennis van de Engelse taal.
• Werk- en denkniveau op MBO+/HBO niveau.
• Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie.
• Je bent bereid om in ploegendiensten te werken, bestaande uit 3 shifts met starttijden om 07:00 uur, 09:00 uur en 14:00 uur (de middag-/avonddienst loopt van zondag tot en met donderdag).
• Als je jezelf flexibel, gemotiveerd, betrouwbaar, hands-on, proactief en een echte teamspeler vindt, dan zijn we zeker op zoek naar jou!
• Ervaring met luchtvracht, zeevracht en wegtransport wordt gewaardeerd, maar is niet verplicht.
• We zullen samen een veiligheidsscreening (VGB) aanvragen.

Wil je een extra financiële bonus? Ga dan naar: https://www.werkcentralenederland.nl/aanbrengbonus/ en verdien een leuke cadeaubon! Je hoeft niet eens voor ons werkzaam te zijn om de cadeaubon te verdienen.

WerkCentrale Nederland is aangesloten bij de NBBU CAO. De NBBU is dé brancheorganisatie van professionele intermediairs op de arbeidsmarkt. We behartigen de belangen van ruim 1.300 brede dienstverleners in de flexbranche: uitzendbureaus, payroll ondernemingen, zzp-bemiddelaars en andere intermediairs op de flexibele arbeidsmarkt. Meer info.

Bedrijfsdetails

Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, inclusief reiskostenvergoeding en pensioenregeling. Kansen voor persoonlijke ontwikkeling via ons eigen opleidingsprogramma. Een aangename werkomgeving binnen een welgevestigd familiebedrijf met collega's die plezierig zijn om mee samen te werken!

Werktijden

De werktijden/-dagen voor deze vacature zijn: Volgens rooster

Reageer op deze functie:


Zoek jouw vacature:

Wat gebeurt er hierna?

Wanneer de vacature hiernaast jou aanspreekt dan dien je alle velden in te vullen. Controleer voor de zekerheid of je mail adres klopt en voeg jouw CV toe. Probeer zo goed mogelijk je aanmelding te motiveren bij het vakje 'Motivatie'.

Jouw aanmelding wordt door een vestigingsmedewerker opgepakt waarna jij via de mail of middels een telefoontje op de hoogte wordt gehouden.

Meer informatie?

WCN Schiphol
Flamingoweg 32 (Freightway Building) 1118 EE Schiphol
info@wcn.nl
020 - 4059111
Je vindt onze vacatures ook op social media:
Certificeringen &
keurmerken:
Logo NEN4400-1
Logo Stichting Normering Arbeid
WerkCentrale
is lid van:
Logo ACN
Logo NBBU
© WerkCentrale Nederland | Privacy Statement | Algemene Voorwaarden
Top