Wat doe je dan zoal als Customer Service Medewerker zeevracht?
Als Customer Service Medewerker zeevracht kun je rekenen op:
Niet zomaar een baan, wij zeggen liever een carrière bij een wereldwijde marktleider in de logistiek. Hier ontwikkel je je eigen loopbaan. Hier zit uiteraard een mooi en uitgebreid arbeidsvoorwaarden pakket bij zoals;
• Je werkt in deze functie fulltime; daar hoort uiteraard een goed salaris bij tussen de € 2.435 - € 3.615, afhankelijk van kennis en ervaring;
• 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om bij te kopen tot nog veel meer dagen.
• De mogelijkheid om in overleg gedeeltelijk thuis te werken;
• Goede secundaire arbeidsvoorwaarden met een CAO à la carte, waarin je een aantal aanvullende voorwaarden naar wens kunt samenstellen. Denk hierbij aan extra vakantiedagen of maandelijks een aanvulling op jouw salaris;
• Een duurzaam en vitaliteit inzetbaarheidsbudget, welke vrij te besteden is voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
• En werken bij de wereldwijd marktleider in logistiek brengt natuurlijk doorgroeimogelijkheden met zich mee.
Wat je meebrengt als Customer Service Medewerker zeevracht:
Je hebt minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding en ervaring als customer service binnen de zeevracht, of een startende HBO’er met een zeevracht gerelateerd opleiding. Je bent proactief en resultaatgericht en je kan je goed inleven in de behoeften van de klant.
Wat nog meer belangrijk is als Customer Service Medewerker zeevracht:
• Je staat stevig in je schoenen en hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels;
• Je bent commercieel en klantgericht. Je houdt van afwisseling, goed in organiseren en bent een kei in het stellen van prioriteiten;
• Je bent accuraat bij het verwerken van gegevens en hebt goede kennis van geautomatiseerde systemen.
• Een 9 tot 5 mentaliteit past niet in deze functie en deze neem je dan ook niet mee.
Wil je een extra financiële bonus? Ga dan naar: https://www.werkcentralenederland.nl/aanbrengbonus/ en verdien een leuke cadeaubon! Je hoeft niet eens voor ons werkzaam te zijn om de cadeaubon te verdienen.
WerkCentrale Nederland is aangesloten bij de NBBU CAO. De NBBU is dé brancheorganisatie van professionele intermediairs op de arbeidsmarkt. We behartigen de belangen van ruim 1.300 brede dienstverleners in de flexbranche: uitzendbureaus, payroll ondernemingen, zzp-bemiddelaars en andere intermediairs op de flexibele arbeidsmarkt. Meer info.
Dit bedrijf is wereldwijd het toonaangevende merk in logistiek. De divisies van dit bedrijf bieden klanten expertise in nationale en internationale expres- en pakketzendingen, e-commerce- en fulfillmentdiensten, lucht- en zeevracht, transport via de weg en het spoor en supply chain management. Dit bedrijf is dé specialist in snel en flexibel vervoer van goederen en koopwaar tussen alle continenten en is marktleider in lucht- en zeetransport.
Als wereldwijd opererend bedrijf beschouwen wij de diversiteit van onze medewerkers als een ware kracht. Onze organisatie verenigt mensen uit een breed scala van culturele achtergronden – allemaal met verschillende vaardigheden, ervaringen en zienswijzen. Wij moedigen een werkomgeving aan waar niemand wordt uitgesloten, gebaseerd op wederzijds respect, openheid, eerlijkheid, vertrouwen en samenwerking om de hoogst mogelijke productiviteit, creativiteit en efficiëntie te bereiken.
Je zit hier dan ook perfect Customer Service Medewerker zeevracht!